سیستمهای تضمین کننده کیفیت خدمات، مهمانوازی و مدیریتی
هتل الیزه یک بوتیک هتل با تمامی مختصات آن از جمله توجه به جزئیات، مدیریت خانوادگی و اتمسفری صمیمی می باشد. این هتل توسط تیمی جوان و پویا که تحصیلات مرتبط به هتلداری و تجربیات خارج از ایران خود را جهت ادای دین خود به کشور، به ایران آوردند، شروع به فعالیت کرد. استفاده از علم آکادمیک هتلداری، تکنولوژی های نوین مدیریتی و استقرار سیستمهای استاندارد محور باعث شد تا نرخ رضایتمندی بسیار بالایی کسب گردد. وجود چرخه بهبود مستمر در ارائه محصولات و خدمات (PDCA) با استفاده از ابزار پایش رضایتمندی ها، مدیریت دیجیتالی تمامی فرآیند های سرویس دهی، کنترل ریسک فرآیند های تولید، جلسات مستمر کمیته خلاقیت و R&D در الیزه، موجب شد تا ظرف مدت دو سال نرخ برگشت مهمانان و جمعیت مهمانان وفادار افزایش 220% داشته باشد. در حال حاضر رتبه اول فروش در هتل الیزه مربوط به مهمانان همیشگی و وفادار می باشد که مسئولیت ما را در قبال خدماتی استاندارد و فراتر از انتظار ایشان صدچندان کرده است. اصلی ترین استراتژی ما در الیزه، ارائه خدمات یک هتل 5 ستاره در هتلی با 4 ستاره است. از اینرو، با توجه به قیمت های مناسب مهمانان وفادار ما جای دیگری را برای اقامت و خدمات هتلی انتخاب نمی کنند.
تمامی رفتار خرید مهمانانمان از بدو ورود توسط سامانه تحلیلی هوش تجاری، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرید و نتایج آن مایه برگزاری آموزشهای جدید، تغییر در سرویس های فعلی و خلق خدمات و محصولاتی جدید که سهم بسزایی در رضایتمندی مهمانان دارند، می شود. اطلاعات در داشبوردهای آنلاین جمع آوری و میزان انطباق، کیفیت و وضعیت تمامی قسمتهای هتل و فرآیند ها به صورت لحظه ای توسط تیمهای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و واحد تصمین کیفیت سطح خدمات و استاندارد سرویس دهی را با وسواس فراوان حفظ می کند.