پروتکلهایی که از ما و شما محافظت می کند

Image

کمپین CleanStay# چیست؟

ما برای تک به تک خدماتی که ارائه می دهیم، نقشه فرآیند، شاخصهای کنترل کیفی و حدود رضایتمندی را تعریف کردیم. تمامی مراحل طبق استانداردهایی که تمامی پرسنل الیزه در بدو شروع بکار آموزش می بینند، انجام می پذیرد. با شیوع ویروس کرونا، اقدامات اقتضایی باعث تغییر این استانداردها گردید. تغییرات جهت حفظ سلامت همکاران و مهمانان، اجرای مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه و کادر درمان و با هدف انطباق خدمات با پروتکلهای بهداشتی که مراجع بین المللی هتلداری اعلام نمودند، اعمال گردید. منابع ما شامل سازمان بهداشت جهانی، دپارتمان بهداشت اتحادیه هتلداران آمریکا و وزارت بهداشت ایران بوده است که در تیم بحران الیزه پس از روزها و ساعتها تلاش و تدوین ، توسط مدیریت و واحد آموزش به تمامی همکاران آموزش داده شد.
تمامی این پروتکل ها در غالب پویش هماهنگی به نام CleanStay تعریف شده اند که در جای جای هتل الیزه در حال اجرا است. از این رو بسیاری از زوایای خدمات و محصولات ما برای حفظ سلامتی شما و همکارانمان دستخوش تغییر شدند که در پایین به تعدادی از آنها می پردازیم تا خدمات ارائه شده با سطح انتظارات شما مغایرتی نداشته باشد و جایگاه برند الیزه به عنوان برندی که همیشه در مهمانوازی پیشتاز بوده است، دچار اخلال نشود.

برای دسترسی و مطالعه منبع این مطلب لطفا کلیک بفرمایید.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

در سراسر هتل چه مشاهده خواهید کرد؟

  • - تمامی تیم الیزه ماسک می زنند، لبخند داریم ولی پشت ماسک مخفی شده است.
  • - بعضی از اشیا، غذاها و ... شاید بدلیل سلیفون کشی کیفیت نهایی خود را از دست دهند .
  • - در مناطق پر خطر دائماً رد محلول های ضدعفونی و وایتکس می باشد، خیالتان راحت باشد چون پروسه ضدعفونی در جریان است.
  • - تمامی همکاران ما تعهد نامه ای مبنی بر عدم ادامه فعالیت در صورت مجاورت با افراد مشکوک و مبتلا به کرونا را تکمیل کرده اند. وضعیت جسمانی ایشان در طی شیفت توسط مدیریت ، واحد آموزش وتضمین کیفیت سنجیده می شود، بنابراین خیالتان راحت باشد.
  • - در واحد پذیرش ، کافی شاپ و رستوران دستگاه های ضدعفونی کارت جهت ضدعفونی کارت بانکی و کارت اتاق تعبیه شده است .
  • - تعداد نفرات مجاز در آسانسور 3 نفر می باشد ، در غیراینصورت لطفا تامل بفرمایید و از آسانسور بعدی استفاده بفرمایید.
Image

تغییرات در بدو ورود و پذیرش شما

Image
  • استفاده از ماسک در تمامی محیط های هتل الزامی می باشد .
  • لطفا و حتما دستان خود را در بدو ورود ضدعفونی بفرمایید.
  • -از شما در خواست خواهد شد جهت سلامتی خودتان، دست خود را با دستگاه، ضدعفونی کنید.
  • -همکاران پذیرش ما با ماسک و از پشت شیشه با شما صحبت می کنند، شاید صحبتشان درست شنیده نشود.
  • -شاید بدلیل بالا بودن تعداد مهمانان، بل بوی جهت مشایعت شما به اتاق اجازه نداشته باشد با شما در یک آسانسور باشد، کمی صبر کنید با آسانسور بعدی می آیند.
  • -همکاران ما اجازه ندارند برای شما کارت بکشند، دستگاه پین پد روی میز برای راحتی شما تعبیه شده است. کلیدهای آن توسط بل بوی هر دو ساعت یکبار ضدعفونی می شود.
  • -متاسفانه ما اجازه نداریم غذای را از بیرون هتل بپذیریم، آوردن غذا به داخل هتل و اتاقتان ممنوع می باشد.
  • -لطفاً طبق پروتکلها، برای دور انداختن ماسک و دستکش استفاده شده خود، از سطلهای کوچک درب دار که به این منظور در نقاط مختلف هتل جاگذاری شده اند استفاده نمایید..
  • -درآسانسورها مایع ضدعفونی جهت سهولت فرآیند ضدعفونی دستان شما نصب شده است.

اتاقهای شما کاملا ایزوله شده اند

Image
Image
  • -در اتاقها هفت نقطه بسیار پرخطر وجود دارند که قبل از ورود شما کاملا ضدعفونی شده اند.
  • - سجاده ها به صورت پک شده و ضدعفونی شده تقدیم حضورتان می گردد.
  • - تمامی بروشورها و منوهای رستوران جمع آوری شده اند و اگر نیاز به منو داشتید میتوانید با اسکن کد، منوی دیجیتالی، دستورالعملها و بروشورهای دیجیتالی را بدون نصب هر گونه اپلیکیشنی، مطالعه فرمایید.
  • -تلفن، ریموت کنترل تلویزیون ها کاور شده اند. چنانچه نیاز به استفاده از تلفن داشتید کاور آنرا بردارید.
  • -تمامی اقلام مینی بار ضدعفونی شده اند، لکه های آب را شاید مشاهده کنید. کثیف نیستند و رد مواد ضدعفونی هست که ما اجازه نداریم پاک کنیم.
  • -سطوح حمام و سرویس بهداشتی شما با محلول ضدعفونی کننده در آخرین مرحله پاک می شوند. شاید رد هایی از مواد را روی آنها مشاهده کنید.
  • -منسوجات داخل اتاق شما، بوی مواد ضدعفونی می دهند و خبری از آن عطر لاوندر نیست. خیالتان راحت باشد که با مواد دو برابری ضدعفونی شده اند.
  • -احتمال وجود رد ریز قطرات روی سطوح براق و شیشه ای هست که بدلیل مه پاشی اتاق قبل از ورود شما می باشد.
  • -لیوان ها، فنجان ها و سایر وسایل پذیرایی در پک هستند. این لیوان ها پس از شستشو ضدعفونی می شوند و برای اطمینان خاطر شما پک می شوند.
  • -تمامی مواد ورودی به انبار هتل ، توسط دستگاه مخصوص ضدعفونی می شوند، بنابراین با خیال راحت استفاده کنید.
  • -تمامی سطوح با مواد مخصوص و بدون ضرر ضدعفونی شده اند. لطفا از ضدعفونی سطوح و تجهیزات خودداری فرمایید، شاید باعث آسیب شوند.
  • پیش از پذیرش مهمانان ، استعلام وضعیت سلامت افراد ، از طریق سامانه ابلاغ شده انجام می گردد.
  • - به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، اتاق ها پس از خروج مهمان مشکوک، به مدت یک شب خارج از سرویس می باشند و نیم شارژ ورود و خروج با محدودیت و هماهنگی پذیرش اعمال خواهد شد. 
  • نظافت روزانه اتاق مهمانان مقیم تنها به درخواست ایشان و پس از 4 ساعت از زمان ثبت درخواست انجام می گردد.

در رستوران مارلین چه مواردی تغییر کرده اند؟

  • -برپایی بوفه صبحانه و یا جمع آوری آن بر اساس رنگ بندی کرونا در شهر شیراز انجام می شود.
  • - تنوع بوفه ای از لحاظ لبنیات، املت ها (شش نوع)، بوفه گرم ، بوفه سر ، نوشیدنی های سرد دستگاهی، شیر داغ و نوشیدنی های داغ مثل سابق است و نان بربری داغ تنوری مثل قبل سرو خواهد شد.
  • - سایر غذاهای گرم صبحانه ( آش صبحانه ، فرنی ، حلیم ، سبزیجات پخته شده ، لوبیاگرم ، عدسی ، دوپیازه شیرازی ، سوسیس بندری ، نیمرو و املت ها ) مثل قبل  سرو خواهند شد.
  • - منوهای چاپی موجود هستند ولی بدلیل ریسک بالای انتقال، میتوانید با اسکن بار کدهای مربوطه را با تلفن همراه خود بدون نیاز به نصب اپلیکیشن مطالعه فرمایید.
  • - منوی صبحانه ، ناهار و شام رستوران ، شامل غذاهایی می باشد که با کمپین CleanStay همخوانی دارند.
  • - هیچ مواد غذای سردی به غیر از دو نوع سالاد (که در سالاد استیشن که تحت نظارت واحد تضمین کیفیت ضدعفونی می شوند) و دو نوع سس سرد سرو نمی شوند.
  • - تمامی بشقابها در دمای 92 درجه سرو می شوند (مراقب دستانتان باشید!)
  • - لیوان ها کمی بوی وایتکس می دهند. این بو طبیعی است چون در دستگاه محلول بلیچ ریخته می شود.
  • - بعضی از غذاهای ایرانی جای خود را به غذاهای فرنگی که در همان زمان آماده می شوند و نیازی به نگهداری در گرمکن ندارند از منو حذف شده اند.
  • - ترجیحا از پرداخت نقدی خودداری بفرمایید ، حسابها توسط کارتخوان تسویه می شوند.
  • - فاصله میزها، صندلی ها و تعداد آنها براساس استاندارد ها ، با رعایت فاصله اجتماعی چیده شده است که طبیعتا باعث کمتر شدن تعداد آنها شده است.
  • - حد مجاز پذیرایی در رستوران مارلین 40 نفر می باشد که بیش از آن از مهمانان درخواست خواهد شد تا رسیدن به حد مجاز کمی صبر کنند.
  • - ست آپ روی میزها همچون گل طبیعی، نمک و فلفل، استیل آلات، چینی آلات، رومیزی و پلیس مت ها جهت سهولت در ضدعفونی سطوح و کاهش زنجیره انتقال جمع آوری شده اند.
  • - همکاران ما ماسک زده اند و لبخند آنها معلوم نیست ولی همان حس مهمانوازی را برای شما دارند.
Image
Image
Image
Image

کافی شاپ لابی لانژ چه تغییری کرده؟

Image
  • - منو ها روی میز هستند و دائما بعد از هر مهمان ضدعفونی می شوند ولی ما پیشنهاد می کنیم از منوی دیجیتالی استفاده نمایید.
  • - تمامی نی ها، کارد چنگال ها در پک ضخیم شفاف پلمپ شده اند، شاید باز کردن آن برای کودکان سخت باشد.
  • - نگهداری مواد غذایی یخچالی و فریزی در کافی شاپ بدلیل محدودیت ورود اقلام خوراکی به هر واحد، امکان پذیر نمی باشد.
  • - تمام همکاران ما واکسینه شده اند و ماسک زده اند که باعث میشه لبخند آنها معلوم نباشد اما از اینکه میزبان شما هستیم بسیار خوشحالیم.

مجموعه ورزشی و استخر باز است؟

  • بنا به دستور رئیس ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، با تمامی حساسیتی که بر اجرای پروتکلها داریم، ولی تا اطلاع ثانوی مجوز بازگشایی استخر را نداریم. با توجه به اینکه هزینه استفاده از استخر، شامل هزینه اقامت نمی باشد و طبق نرخنامه مصوب، هزینه آن جداگانه محاسبه می شود، بنابراین تاثیری روی قیمت اتاقها ندارد.
Image
Image

آیا برگزاری مراسم در تالارها مقدور می باشد ؟

برگزاری مراسم و همایش ها تنها با حداکثر ظرفیت 30 نفر امکان پذیر می باشد. 

جهت اطلاعات بیشتر از شیوه برگزاری مراسم و اجرای پروتکل های بهداشتی با شماره 071-36238890 داخلی 55 تماس بفرمایید.