اطلاعات و شرایط رزرو چارتری نوروزی

اطلاعات و شرایط رزرو چارتری نوروزی

اطلاعات و شرایط رزرو چارتری نوروزی

عطف به ماده 21 دستورالعمل ذخیره اتاق ابلاغی از سوی وزارت گردشگری، شرایط ذیل همچون تفاهم نامه میان رزرو گیرنده و هتل می باشد و جهت سهولت در فرآیند رزرو ، رزرو گیرنده با پرداخت مبلغ موافقت خود را با مفاد ذیل اعلام می دارد.
1- جهت قطعی نمودن رزرو ، مبلغ را به شماره کارت هتل واریز کرده و یا رزرو خود را به صورت آنی با بالاترین نرخ تخفیف از وب سایت الیزه قطعی کنید. 
2- درصورت عدم واریزی و ارسال نکردن فیش واریزی ، رزرو شما ثبت نخواهد شد و به منزله انصراف از رزرو مشتری می باشد .
3- باتوجه به زمان گیر بودن پروسه ضدعفونی اتاق قبل از ورود شما، ساعت ورود به اتاق 15 و ساعت تحویل اتاق به هتل 12 ظهر می باشد . با توجه به پیک ایام عید،  امکان ورود به اتاق زود هنگام و خروج دیرهنگام به هیچ عنوان امکان پذیر نیست .
4- ارائه اصل شناسنامه ( احراز محرمیت ) و کارت ملی جهت مهمانان ایرانی و پاسپورت جهت مهمانان خارجی الزامی است .
5- این رزرو به صورت چارتر می باشد و تا 21 روز قبل از تاریخ ورود قابلیت ابطال و تغییر تاریخ را دارد و شامل هیچ جریمه ای نمی شود. پس از 20 روز مانده به تاریخ ورود امکان هیچگونه تغییر تاریخ، کاهش و یا افزایش تعداد اتاق ، کاهش و یا افزایش تعداد نفرات ، نمی باشد و درصورت درخواست ابطال هیچگونه وجهی مسترد نخواهد شد. لیکن به صورت اعتبار نزد هتل باقی خواهد ماند و تا پایان شهریور 1400 قابل استفاده می باشد. بدیهی است در صورت کاهش قیمت ، تخفیف روزانه اعمال خواهد شد و ما به التفاوت قابل استفاده از سایر خدمات هتل همچون رستورانها خواهد بود.
6- اقامت اطفال تا سه سال رایگان می باشد و به اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافه هزینه ای معادل نیم بهای تخت اضافه تعلق خواهد گرفت .
7- سرویس اضافه به صورت تخت تاشو قابل حمل در اتاق معمولی و در سوئیتها به صورت کاناپه تخت خواب شو موجود میباشد .اتاق رزرو شده " غیر سیگاری " و آوردن هرگونه غذا از بیرون به داخل اتاقها ممنوع است.
8- چنانچه این رزرو توسط واسطه از هتل اخذ شود، مسئولیت اطلاع رسانی مفاد فوق به مهمان به عهده واسطه می باشد .
9- با توجه به محدودیت تعداد پارکینگ در ایام نوروز ، هتل هیچ گونه تعهدی مبنی بر تامین پارکینگ را نخواهد داشت .
10- لطفا جهت اطمینان خاطر از یک اقامت ایمن ، تعهدات الیزه را در اجرای پروتکلهای پیشگیرانه اپیدمی کرونا در وب سایت الیزه مطالعه فرمائید .
 

اطلاعات پرداخت

شماره کارت : شرکت توسعه گردشگری آریانا – اقتصاد نوین  شعبه معالی آباد 8009-4007-1219-6274
شماره شبا حساب فوق :  01-8920-6599-8550-2304-0550-85-IR