الیزه

فرآیند استخدام در الیزه

استخدام در هتل الیزه شیراز

برای شروع یک تغییر آماده اید؟

یک عضو خانواده الیزه، فردی است سخت کوش که کارهای بزرگ انجام می دهد و با تمام وجود متعهد است که همیشه عالی ترین نتایج را چه در زندگی شخصی و چه در الیزه کسب کند.

از همه مهم تر اینکه، میهمان نوازی، مهربانی و سرویس عالی به میهمانان در خون هر عضو خانواده الیزه در گردش است.

"ما در الیزه جوانانی پویا و مستعد هستیم که از پیشرو بودن و سرویس دادن به مهمانانمان لذت می بریم"

ما معتقدیم مهمانوازی در الیزه تنها یک شغل نیست، سفری است برای کشف استعدادهایمان، پیشرفت، شناخت ملتهای مختلف و فرهنگهای مختلف. اعضای تیم ما آموزش دیده اند تا حرفه ای هایی باشند که خاطرات خوشی را برای مهمانان  خلق می کنند.

فکر میکنید شما با چه شغلی خوشحال میشید؟ یا چه شغلی برای شما مناسب است؟ اینجا را کلیک کنید

تیم هتل الیزه شیراز

ما فقط اقامت و غذا نمی فروشیم، ما خاطره زیبای اقامت و لذت غذا خوردن را به مهمانانمان هدیه می دهیم و هر روز در تغییر به سوی پیشرفت و منحصر بفرد شدن هستیم!

درباره زندگی در الیزه بیشتر بدانید

این تیم الیزه است...

تیم هتل الیزه شیراز

در راستای ایجاد سیستم منسجم استخدامی و همچنین برقراری عدالت و جلوگیری از هر گونه تبعیض سامانه استخدام هوشمند الیزه مطابق با نمودار فرایند فوق طراحی گردیده است. در اولین مرحله اطلاعات کامل شخص در فرم هوشمند ثبت می گردد، در مرحله دوم اطلاعات توسط واحد اداری دریافت می گردد، در مرحله سوم بررسی صلاحیت های افراد متقاضی بر اساس نوع شغل مورد درخواستشان، با استانداردهای شغلی الیزه توسط سیستم انجام می گیرد و برای هر کدام از ؛ در صورت تایید صلاحیت در این مرحله بررسی بیشتر به مرحله مصاحبه با مسئول اداری و صجه گذاری اطلاعات فرم انجام خواهد شد. چنانچه در این مرحله امتیاز های متقاضی به حد نصاب نرسد، درخواست لغو و پرونده مخدومه خواهد شد.  با کسب امتیاز مطلوب پرونده به مرحله پنجم جهت بررسی صلاحیت های فیزیکی، شخصیتی و شغلی متقاضی و مصاحبه با مدیریت دپارتمان خواهد رفت.  در صورت تایید صلاحیت در این مرحله اطلاعات شخص متقاضی به مدیریت هتل ارجاع داده خواهد شد، پس از اعلام تایید متقاضی توسط مدیریت هتل، شخص به واحد آموزش جهت برنامه ریزی آموزشی ایشان معرفی می گردد. در صورت عدم کسب امتیاز لازم در کلاسهای آموزشی پرونده توسط واحد آموزش مختومه خواهد شد، اما در صورت کسب امتیاز لازم از واحد آموزش، ادامه آموزش با قرار گرفتن شخص در جایگاه  شغلی مربوطه و گذراندن آموزش تخصصی در قالب کارورزی انجام می گردد، جهت اطمینان از اثربخشی آموزشی تست های تئوری و عملی انجام خواهد شد. در صورت کسب امتیاز مورد نظر ادامه روند استخدام و عقد قرارداد آزمایشی به مدت یک ماه توسط واحد اداری انجام خواهد شد، در صورت تایید مدیریت دپارتمان و بررسی عدم انطباق های واحد تضمین و کنترل کیفیت و عقد قرارداد بلند مدت انجام خواهد گردید و شخص به عنوان عضوی از خانواده الیزه به دیگر همکاران به صورت رسمی معرفی می گردد.

چنانچه مایل هستید با مشاغل در هتل آشنا شوید اینجا را کلیک کنید

چنانچه مایل هستید با زندگی در الیزه آشنا شوید اینجا را کلیک کنید

چنانچه مایل هستید درباره استخدام در الیزه بدانید اینجا را کلیک کنید

چنانچه مایل هستید نکات مهم در مصاحبه شغلی را بدانید اینجا را کلیک کنید

 برای من چه شغلی مناسب است!

سیستمهای تضمین کننده کیفیت خدمات، مهمانوازی و مدیریتی

هتل الیزه یک بوتیک هتل با تمامی مختصات آن از جمله توجه به جزئیات، مدیریت خانوادگی و اتمسفری صمیمی می باشد. این هتل توسط تیمی جوان و پویا که تحصیلات مرتبط به هتلداری و تجربیات خارج از ایران خود را جهت ادای دین خود به کشور، به ایران آوردند، شروع به فعالیت کرد. استفاده از علم آکادمیک هتلداری، تکنولوژی های نوین مدیریتی و استقرار سیستمهای استاندارد محور باعث شد تا نرخ رضایتمندی بسیار بالایی کسب گردد. وجود چرخه بهبود مستمر در ارائه محصولات و خدمات (PDCA) با استفاده از ابزار پایش رضایتمندی ها، مدیریت دیجیتالی تمامی فرآیند های سرویس دهی، کنترل ریسک فرآیند های تولید، جلسات مستمر کمیته خلاقیت و R&D در الیزه، موجب شد تا ظرف مدت دو سال نرخ برگشت مهمانان و جمعیت مهمانان وفادار افزایش 220% داشته باشد. در حال حاضر رتبه اول فروش در هتل الیزه مربوط به مهمانان همیشگی و وفادار می باشد که مسئولیت ما را در قبال خدماتی استاندارد و فراتر از انتظار ایشان صدچندان کرده است. اصلی ترین استراتژی ما در الیزه، ارائه خدمات یک هتل 5 ستاره در هتلی با 4 ستاره است. از اینرو، با توجه به قیمت های مناسب مهمانان وفادار ما جای دیگری را برای اقامت و خدمات هتلی انتخاب نمی کنند.

blog inside
تمامی رفتار خرید مهمانانمان از بدو ورود توسط سامانه تحلیلی هوش تجاری، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرید و نتایج آن مایه برگزاری آموزشهای جدید، تغییر در سرویس های فعلی و خلق خدمات و محصولاتی جدید که سهم بسزایی در رضایتمندی مهمانان دارند، می شود. اطلاعات در داشبوردهای آنلاین جمع آوری و میزان انطباق، کیفیت و وضعیت تمامی قسمتهای هتل و فرآیند ها به صورت لحظه ای توسط تیمهای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و واحد تصمین کیفیت سطح خدمات و استاندارد سرویس دهی را با وسواس فراوان حفظ می کند.

افتخارات و دستاوردها

استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت با استانداردهای جهانی همچون  ISO 9001:2015، ISO 1002, ISO 1004, ISO 22000 (HACCP) و HALAL به عنوان یک ابزار مدیریتی (و نه تبلیغاتی) در فرهنگ سازمانی هتل الیزه شیراز نهادینه شده است. تفکر مشتری مدارانه و تمایز برگهای زرینی در دفتر افتخارات الیزه را ساخته است که میتوان به کسب افتخاراتی همچون کسب نشان ملی استاندارد خدمات از سازمان استاندارد ملی، کسب گواهینامه، تندیس برنز و تندیش زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سه دوره متوالی از سازمان صنعت معدن تجارت، تقدیرنامه ها و ... از شرکتها و سازمانها اشاره نمود. هزینه تبلیغات محیطی (همچون بیلبوردها و مجلات) همگی صرف پروژه های بهبود کیفیت می شود و تا همیشه تعهد تیم الیزه به کیفیت را ثابت خواهد کرد.

elysee new 1 edit elysee new 2 edit haccp IMG 3295 edit IMG 3296 edit IMG 3297 edit IMG 3300 edit

درباره الیزه

ساخت الیزه
هتل الیزه متعلق به شرکت توسعه گردشگری آریانا (سهامی خاص) می باشد. این شرکت که در زمینه طراحی و ساخت، تجهیز و آموزش تاسیسات گردشگری فعالیت دارد، در کنار فعالیت های خود در سال 1384 تصمیم به احداث یک هتل با رتبه 4 ستاره و بازار هدف مشخص گرفت. 

از سال 1384 تا 1385 تحقیقات اولیه جهت، مهمترین عنصر هتل یعنی مکان آن صورت گرفت. از میان تمامی مکانهای کاندید، شیراز بالاترین امتیاز را کسب کرد. در میان تمامی مکانهایی که در شیراز در آن زمان وجود داشتند ، معالی آباد به عنوان بهترین مکان انتخاب شد. با اینکه مرکز هتلهای شیراز در خیابان زند میباشد، تحقیقات گروه امکان سنجی الیزه نشان داد که شلوغی زیاد، ازدحام و عدم امنیت بالا در ساعات آخرین شب و همچنین بافت بسیار قدیمی جذابیت این قسمت از شهر را برای مهمانان ایرانی و خارجی به شدت کاهش میدهد. 
ترجیح سرمایه گذاران الیزه به انتخاب محیطی بود که در آینده به عنوان یک مزیت منحصر بفرد برای هتل شناخته شود و همواره از دید مهمانان، محیطی مدرن در محله ای آرام و بدور از هیاهوی شهری همچون منزل خود باشد. دوری از مراکز تاریخی شهر با توجه راه اندازی مترو، وجود شاتل سرویسهای هتل (حمل و نقل رایگان به مرکز شهر در تمامی ساعات روز) در مقابل امتیازات خاص مکان فعلی پروژه از اهمیت چندانی برخوردار نبوده است. دلایل اصلی انتخاب این مکان عبارتند از: شهرسازی مدرن، سطح در آمد بالای ساکنین محل، نزدیکی به مراکز تجاری، نزدیکی به محل نمایشگا ها، سهولت دسترسی به هتل با استفاده از اتوبان ها و از همه مهمتر واقع شدن در خیابانی مسکونی با آرامش و امنیت بالا. جدول زیر قسمتی از تحلیل های صورت گرفته در زمان انتخاب مکان فعلی هتل میباشد.
پس از طی بسیاری از مراحل مختلف سخت و طاقت فرسای اداری، در آخر هتل الیزه موفق به کسب مجوز در خیابان پزشکان شد. از سال 1385 تا سال 1393 کار ساخت انجام پذیرفت. در مدت این 7 سال، همانطور که در حال حاضر نیز قابل مشاهده میباشد، از مرغوب ترین مصالح ساختمانی، بهترین و مدرن ترین تجهیزات ساخت و ساز و ابزارآلات کنترل کیفیت استفاده شد تا مکانی با ضریب استحکام بسیار بالا در مقابل زلزله، رانش های احتمالی و همچنین ایمن جهت سکونت مسافرین و مهمانان، ساخته شود

طراحی و قسمتهای مختلف هتل
هتلها معمولاً با توجه به بازار هدف و شرایط محیطی ایده اصلی معماری خود را توسعه میدهند. در هتل الیزه مهمانان مورد هدف افرادی هستند که ما به آنها "کلاسیک معاصر" میگوئیم.
طراحی هتل الیزه بر اساس نتایج بدست آمده از تحقیقات انجام شده پیرامون نیاز ها و سلائق مهمانانی که مورد هدف قرار داده شده اند، انجام شده است. طراحی قستمهای عمومی هتل شامل لابی و تالار با در نظر گرفتن معماری مدرن و همچنین رد پاهایی از معماری کلاسیک میباشد.
 به زبان ساده تر، در نگاه اول مهمانان با محیطی مدرن روبرو خواهند شد ولی نقطه هایی از طراحی کلاسیک را در محلهای مختلف حس خواهند کرد. 
از آنجائیکه مهمانان هتل الیزه فقط یک گروه خاص نیستند و شامل افراد مختلف و با سبکهای مختلف زندگی هستند، این دکور و طراحی به باعث خواهد شد تا مهمانان از هر گروهی که باشند احساس غریبگی و انفصال در محیط را نداشته باشند و بتوانند با محیط ارتباطی گرم و صمیمی برقرار کنند. 
استفاده از سنگ، مصالح و رنگ بندی هایی که القا کننده حس سرد و غربیگی است در حداقل خود انجام شده است و استفاده از چوب و رنگهای گرم در تمامی محیطهای هتل کاملاً محسوس می باشد. فلسفه طراحی و دکوراسیون داخلی خلق محیطی گرم و صمیمی، محیطی که مهمانان درآن احساس آرامش و آسایش داشته باشند بوده است. رعایت استانداردهای هتلداری، جربان های کاری با توجه به محدودیت های فیزیکی هتل تا حد امکان مد نظر طراحان بوده است و اجرا شده است. در طراحی محیط سعی و هدف طراحان بوجود آوردن محیطی جذاب برای مهمانان ایرانی و خارجی بوده است. در این بین با توجه به سبک و سیاق اروپایی، استفاده از رنگهای سنتی شیراز، هنرهای دستی و تندیس چهره مشاهیر و افتخارات شیراز سعی شده است که جذابیت محیط برای مهمانان بین المللی وحتی ساکنین شیراز حفظ شود و الیزه نقش خود را در معرفی فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین در حد بضاعت خود ایفا کند.
 
وجود استاندارد در هتل الیزه باعث بوجود آمدن سیستمی که شامل مهارتها و نظم و دیسیپلن است خواهد شد.  استاندارد هایی آموزش داده شده است، برگرفته شده از گروه بین المللی و زنجیره ای IHG که مدیریت هتلهای Intercontinental اینترکنتیننتال آمریکا را بر عهده دارد میباشد. 
 
 استانداردهای حاضر برگرفته از تجربیات 55 کشور و همچنین ارزیابی نیازهای مسافران بین المللی در 70 کشور می باشند. استانداردهای مزبور در سرتاسر جهان مورد استفاده واقع شده و سالانه دستخوش آزمایشات و ارزیابی های مختلف قرار می گیرند. این استانداردها با زحمات فراوان و صرف زمان زیاد با بازار ایران و علی الخصوص شهر شیراز تطابق داده شده اند و بر اساس فرهنگ غنی پایتخت تمدن ایران "شیراز" تنظیم شده اند. تمامی استانداردهایی که در آموزش عمومی و تخصصی مورد بحث و آموزش قرار می گیرند، ابزاری هستند برای رسیدن به یک هدف میباشد:
 
"مهمانوازی به سبک الیزه، از خانواده ای صمیمی"
 
استفـــاده هدفمند از این قبیل استانداردها عاملی حیاتی برای جلب رضایت میهمان است. هیچ کس مایل به تجربه موارد نامطبوع و ناخوشایند نیست، نتیجتاً استانداردهای حاضر تضمین کننده معرفی مواردی هستند که باید از آنها اجتناب کرده و درسایه آن امکان ارائه تجربیاتی شاخص و درخور و به یادماندنی در ذهن مشتری فراهم نمود.
وجود استاندارد به ما کمک میکند تا همیشه سرویسی با بهترین کیفیت را به مهمانان خود ارائه دهیم. همه از یک روش و ترتیب تبعیت کنیم و ابزاری مناسب جهت ارزیابی کیفیت کار همکاران را بوجود بیاورد. ضمناً می توان گفت که کلیه موارد ارائه شده نمایانگر ارزشهای هتلها الیزه بوده و همواره باید با دقت و مراقبت لحاظ شوند. استانداردهای مزبور تضمین کننده دوام نام الیزه بعنوان منبع غرور و افتخار خواهند بود.


سبک مدیریتی در الیزه

About Elysee
همانطور که شاید بدانید، هتل الیزه به صورت خانوادگی مدیریت میشود و تمامی همکارانی که در آن مشغول بکار میشوند همانند عضوی از خانواده الیزه بشمار میروند و هدف مدیریت ایجاد محیط کاری همچون یک خانواده است که تمامی همکاران با همان احساس، آرامش همبستگی و کارگروهی بتوانند به مهمانان سرویس دهند. این باعث خواهد شد تا مهمانان به جای اینکه تصور کنند وارد یک هتل صنعتی و بزرگ شده اند،  کاملاً حس کنند که تمامی خدمات توسط یک خانواده صمیمی و مهربان به آنها ارائه میشود. به همین دلیل تمامی سیاست ها و فلسفه های سرویس دهی براین مبنا تعریف و توسعه یافته اند. ایجاد یک حس و فضای خیلی صمیمی و گرم، جایی که مهمانان و همکاران در آن احساس تعلق کنند،  هدف اصلی مدیریت هتل بوده و است. سبک مدیریت در هتل الیزه بر اساس اصول مدیریت استراتژیک میباشد. وجود فرهنگ کار گروهی، احترام، صمیمیت و حرفه ای گری از پایه ای ترین سنگ بنا های مدیریتی در الیزه میباشد. 
تمامی مدیران ارشد الیزه آموزش دیده اند تا با استفاده از علم هتلداری که خارج از ایران کسب کرده اند بتوانند سیاست های مدیریتی را طراحی، برنامه ریزی و اجرا کنند. استفاده از تکنولوژی روز جهت تسهیل تمامی کارها در الیزه به صورت یک تیم باید در تمامی جایگاه های شغلی باشد.
مدیریت الیزه بر مبنای سیستم TQM که یک سیستم مدیریتی ژاپنی مبتنی بر کیفیت است، میباشد. داشتن چنین رویکردی بدان معناست که ما هیچگاه عالی نیستیم، هر روز باید کارها را بهتر از دیروز انجام دهیم و اگر پیشرفتی در کار امروزمان نداشته باشیم از معلولیت ذهنی رنج می بریم.