قوانین هتل الیزه

الف- شرایط عمومی رزرو اتاق:
*-ساعت پذیرش مهمان ساعت 14 و ساعت تحویل اتاق 12 ظهر می باشد. پذیرش زودتر از موعد در اعیاد و شلوغی هتل امکان پذیر نمی باشد و در سایر ایام با توجه به وضعیت هتل با هزینه همراه است.
*-خروج مهمان بعد از ساعت یاد شده تا ساعت 18 شامل نصف بها و بعد از آن بهای یک شب کامل به حساب ایشان منظور خواهد شد.
*-لطفا توجه داشته باشید تمدید مدت اقامت (روز بیشتر و یا ساعت تحویل اتاق دیرتر) بستگی به شرایط و امکان هتل با توجه به رزروهای بعدی خواهد داشت و در تمامی اوقات امکان پذیر نمی باشد.
*-ارائه اصل شناسنامه برای زوجین (جهت احراز هویت و محرمیت) و کارت ملی جهت مهمانان ایرانی و پاسپورت جهت مهمانان خارجی الزامیست. در صورت عدم وجود هر کدام مراجعه مهمان به اداره اماکن جهت کسب مجوز لازمه الزامیست.
*-رزروهای ورودی فروردین ماه، اردیبهشت ماه، مهر ماه و آبان ماه به صورت کاملا چارتری می باشد و امکان ابطال و یا تغییر آن نمی باشد. در صورت ابطال هزینه مسترد نخواهد شد.
*-اقامت اطفال تا سه سال (از تاریخ تولد تا روز خروج کمتر از سه سال باشد) رایگان می باشد و به اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافه هزینه ای معادل نیم بهای تخت اضافه تعلق خواهد گرفت و در صورت درخواست تخت اضافه هزینه آن به صورت کامل محاسبه خواهد شد.
*-سرویس اضافه به صورت تخت تا شو قابل حمل  و یا در اتاقهای سوئیت به صورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.
*-طبق قوانین ابلاغی، تمامی اتاقهای هتل الیزه مخصوص "غیر سیگاری" ها می باشد و امکان استفاده از قلیان و سیگار نمی باشد.
*-آوردن هر گونه غذا از بیرون به داخل اتاق ممنوع میباشد.
*-با توجه به محدودیت در تعداد پارکینگ، محل پارک خودرو در ایام شلوغی هتل تضمین نمی شود.
*-چنانچه این رزرو توسط واسطه انجام می شود، اطلاع رسانی شرایط به مهمان بعهده واسطه می باشد.
*-ساعت سرو صبحانه از ساعت 7:00 صبح لغایت 10:00 صبح  به صورت بوفه قابل استفاده در رستوران مارلین می باشد و سرو آن داخل اتاق، قبل و بعد از ساعت مذکور مشمول هزینه می شود.  
*-هزینه پرداختی بابت رزرو اتاق شامل اینترنت و صبحانه رایگان می باشد و چنانچه شخص رزرو گیرنده مایل به پرداخت سایر هزینه های مهمان من جمله مجموعه ورزشی، غذا و نوشیدنی، لاندری و مینی بار می باشند، میتوانند باهماهنگی پذیرش هتل، هزینه ای به صورت علی الحساب مازاد بر رزرو اتاق پرداخت نمایند که در حساب بستانکار ایشان منظور  خواهد شد و در زمان خروج تسویه حساب خواهد شد.

*- درصورت هر گونه نیاز مبنی بر خدمات پزشکی ، قبل از رزرو اتاق خود حتما به هتل اعلام بفرمایید . 

 

ب- شرایط کنسلی:
مسافر به هر دلیل ممکن است از سفر خود منصرف گردد میزان خسارت ازمبلغ پیش پرداخت کسر می گردد و بغیر از ماه های مندرج در ماده 6 بند الف طبق قوانین زیر اعمال می گردد:    
*- ابطال رزرو تا 48 ساعت قبل بلا مانع است و پس از آن هزینه یک  شب    کسر خواهد گردید و مابقی وجه طبق ماده سوم بند (ب) این تفاهم نامه مسترد خواهد شد.
*- چنانچه پس از تاریخ ورود رزرو قطعی پذیرش نشود، کل هزینه اقامت به حساب مهمان منظور خواهد شد.
*- عودت وجوه بستانکاری مهمان و یا مشتری بابت باقیمانده رزرو و یا سایر هزینه های محقق نشده پس از طی مراحل مالی ظرف مدت یکهفته کاری میسر می باشد و به حساب پرداخت کننده، واریز خواهد شد.  
*-تغییر تاریخ و کاهش مدت اقامت قبل از 48 ساعت مانده به ورود، در صورت امکان بدون هزینه خواهد بود در غیر اینصورت ابطال رزرو تلقی می شود و طبق قوانین فوق انجام می شود.
*- در رزروهای چارتری، در صورت تغییر تاریخ و یا کاهش مدت اقامت هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد.
*- در صورت رزرو در ایام نوروز کل مبلغ پرداختی باطل میگردد

Facebook Twitter Google+ Pinterest