الیزه

اطلاعات تمدید اقامت

مهمان گرامی در صورتی که تمایل به تمدید اقامت و یا خروج دیرتر از ساعت 12 ظهر دارید، همکاران ما در پذیرش روز و یا شب قبل قادر به انجام اینکار نمی باشند.

با توجه به آنلاین بودن فروش اتاق ها و محدودیت ما در تعداد اتاق، پذیرش درخواست شما را "صبح روز خروج" با توجه به رزرو بعدی اتاق فعلی شما، میزان درخواست وارده به سامانه و امکان قابل فروش کردن اتاق با توجه به درصد پر بودن هتل بررسی می کند و "امکان پذیر بودن" رزرو نیم شارژ و یا فول شارژ را همان روز صبح خدمتتان اعلام می کنیم.

هزینه نیم شارژ ( از ساعت 12:00 الی 18:30) نصف هزینه نوع اتاق رزرو شده با قیمت برد (بدون تخفیف) و هزینه فول شارژ از ساعت 18:30 به بعد هزینه یک شب کامل شارژ خواهد شد (پیشنهاد ما رزرو یک شب اقامت در سایت الیزه می باشد که با تخفیف همراه است)

نیم شارژ اتاق های دبل و توئین: 9608350ريال 

نیم شارژ اتاق های سوئیت: 15472550ريال

در فصول شلوغ، ایام عید، سمینارها و حضور گردشگران خارجی با توجه به درصد اشغال و ورود زود هنگام رزرو های بعدی، امکان ارائه نیم شارژ بسیار محدود است.

زمانی که رزرو ورودی روی اتاق شما داریم، جهت حصول از آماده شدن اتاق راس ساعت 14، با توجه به اینکه بعضا مهمانان تاریخ و یا ساعت خروج را فراموش می کنند، همکاران ما در پذیرش ساعت 11:30 صبح جهت یادآوری با شما تماس خواهند گرفت.

با تشکر و احترام

دپارتمان اقامتی 

شماره تماس با پذیرش: 123

ارتباط مستقیم با واحد های هتل

مهمان مهربان و عزیز، این فرم مخصوص پاسخگویی به شما طراحی گردیده است و با توجه به موضوع انتخابی شما، واحد مربوطه ظرف مدت کوتاهی پاسخگوی شما خواهد بود. پیامهای شما در سیستم هوشمند مدیریت فرآیند های الیزه ثبت خواهد شد و فرد تصمیم گیرنده سریعاً مطلع خواهد شد.

آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان، پلاک 20 ، کدپستی: 19418-71877 دورنگار: 36237059-071 تلفن: 36238890-071 الی 93

با مشاغل هتل آشنا شوید

رستوران (صندوقدار)

در رستوران مارلین هتل الیزه این شغل با نام “میزبان” شناخته می شود. همانطور که از نام این پوزیشن برمی آید، همکار در ابتدای ورود میهمان به استقبال ایشان می روند و با رعایت استانداردهای آموزش داده شده مهمان را جهت انتخاب میز مورد نظرشان و بررسی منو راهنمایی می نمایند. مسئولیت نظرسنجی و صورتحساب مهمان و انتقال اطلاعات حساب از طریق سیستم به واحد اقامتی جهت میهمانان مقیم و گزارش به واحد مالی و همکاری با دیگر پوزیشن ها جهت ارائه بهترین سرویس و اطمینان از رضایت خاطر میهمانان از وظایف ایشان می باشد.

رستوران (مهماندار و کمک مهماندار)

مهماندار و کمک مهماندار، وظیفه ی آماده سازی سالن با رعایت استانداردهای آموزش داده شده و با جزئیات کامل و تمیز نگه داشتن سالن در حین شیفت، گرفتن سفارش و پیگیری آن از آشپزخانه و پذیرایی میهمانان در حین حضور ایشان و اطمینان از رضایت ایشان، انتقال انتقادات احتمالی به سرپرست شیفت جهت انتقال به واحد تضمین کیفیت از وظایف ایشان می باشد.

آشپزخانه (آشپز)

وظیفه ی آماده سازی، ادویه زدن، پخت سبزیجات، گوشت ها، دسر و سوپ ها و … انتقال به مرحله سرو در رستوران، نگهداری تا پایان شیفت، سرو مطابق با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی (HACCP) بعهده آشپز ها می باشد. آماده سازی پرس های سفارش داده شده مطابق با استانداردهای چینش غذا نیز از دیگر وظایف ایشان می باشد. تمیز و مرتب نگهداشتن محیط آشپزخانه جز کارهای روزانه آشپزها در الیزه بشمار می رود.

سرآشپز

وظیفه ی هدایت و کنترل آشپزها و خدمات آشپزخانه در جهت نیل به اهداف سازمانی و رعایت همه جانبه اصول بهداشت ایمنی غذایی از سوی تمامی اعضای آشپزخانه، نظارت بر جنبه های کیفی و کمی غذاها و کنترل کاست این واحد برعهده ی ایشان می باشد.

خدمات آشپزخانه (نظافتچی-ظرفشور)

وظیفه ی شستن تمامی ظروف آشپزخانه به صورت دستی و با استفاده از ماشین ظرفشویی، تمیز و ضدعفونی نمودن تمامی آشپزخانه با جزئیات کامل مطابق با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی (HACCP)، کمک به آشپزها در مواقع لزوم از وظایف ایشان می باشد.

پذیرشگر فرانت آفیس

مسئولیت پذیرش و ثبت اطلاعات میهمانان در سیستم و رسیدگی به خواسته های میهمانان و معرفی خدمات و محصولات هتل به میهمانان و ارائه گزارش به مدیریت اقامتی، اطمینان از آماده بودن اتاق قبل از تحویل به میهمان از طریق ایجاد ارتباط همه جانبه با واحد خانه داری و کنترل کیفیت، نظرسنجی از میهمانان و انتقال اطلاعات به واحد تضمین کیفیت، ایجاد ارتباط  و انتقال اطلاعات بر حسب موضوع به تمامی واحد های هتل به عهده دارد.

رزرواسیون

مسئول ثبت، تایید و لغو کردن رزرو مهمان و ثبت تمامی مشخصات آنها در سیستم و نگهداری منظم مستندات مربوطه، معرفی خدمات و محصولات هتل و ارائه گزارش به مدیریت اقامتی است.

فروش

 مسئول ثبت نمودن اطلاعات کامل آژانس ها و سامانه ها در سیستم و برقراری ارتباط موثر و مستمر با آنها، معرفی و فروش  خدمات و محصولات هتل، عقد قرارداد ها و اطلاع رسانی تغییرات و بهبودهای آنها، و همکاری همه جانبه با همه ی واحد ها علی الخصوص رزرواسیون و روابط عمومی می باشد.

حسابداری

مسئول ثبت هزینه ها، درآمدها و کنترل هزینه و تحلیل آنها به نحوی که از صحت انجام فرآیند مربوطه اطمینان حاصل نماید و گزارشات سیستمی روزانه را برای معاونت مالی آماده نماید.

اداری (منابع انسانی)

 مسئول بررسی ساعات ورود و خروج همکاران، محاسبات ساعات کاری، کنترل ساعات کاری و برنامه هفتگی هر واحد، انجام امور ماهیانه بیمه تامین اجتماعی و محاسبات حقوق و مزایای همکاران، تکمیل نمودن پرونده پرسنلی هر یک از همکاران و همچنین مسئول اجرای کل فرآیند استخدام می باشد.

خانه داری (خانه دار- اتاق دار)

  مسئول تمیز و مرتب نمودن تخت میهمان، فضای داخلی و سرویس بهداشتی میهمان، تجهیز نمودن و قرار دادن تمامی ملزومات و فضاهای عمومی هتل بر اساس استانداردهای آموزش داده شده و اصول آراستگی محیط کار می باشد.

لاندری (خشکشویی و رختشورخانه)

مسئولیت شستن، اتو کردن و لکه گیری منسوجات و حوله ها و کار با دستگاه های خشکشویی مطابق استانداردهای آموزش داده شده، حفظ و آراستگی محیط لاندری و نگهداری موقت منسوجات به تفکیک ، انتقال منسوجات کثیف از زبقات اقامتی به لاندری برعهده ایشان می باشد.

کافی شاپ (کافی من – باریستا)

مسئول آماده سازی تمامی آیتم های کافی شاپ مطابق با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی (HACCP) آموزش داده شده و رسیپی های تایید شده، توانایی سرو آنها در کافی شاپ مطابق استانداردها، تمیز و مرتب نگهداشتن محیط کافی شاپ می باشد.

فنی مهندسی (تکنسین برق و یا مکانیک)

مسئولیت رفع نواقص تاسیساتی در اتاق های اقامتی و فضاهای عمومی هتل، نصب و تعویض آیتم های مورد درخواست واحدهای دیگر، کنترل مستمر و دوره ای تجهیزات و مکان های هتل مطابق با برنامه نگهداری و تعمیرات طراحی شده هتل، برعهده ایشان می باشد.

حراست (چمدان بر- نگهبان)

مسئولیت برقراری و حفظ امنیت میهمانان و همکاران و حراست از اموال هتل، پاسخگویی به سوالات میهمانان و رهگذران در مورد خدمات و محصولات ارائه شده در هتل مطابق استانداردهای آموزش داده شده و انتقال چمدان میهمانان می باشد.

استخر (ناجی استخر- مربی)

مسئولیت آموزش شنا و حفظ جان افراد مراجعه کننده به مجموعه ورزشی، کنترل وظایف پذیرشگر مجموعه ورزشی و حفظ آرامش و آراستگی محیط بر عهده ایشان می باشد.

پذیرشگر مجموعه ورزشی

مسئولیت کنترل ورود و خروج های میهمانان مجموعه ورزشی، ثبت حساب آنها در سیستم، برقراری ارتباط موثر با میهمان و معرفی خدمات و محصولات هتل، سعی در افزایش فروش، نظافت اصولی مجموعه ورزشی و نظرسنجی از میهمانان قبل از خروج ایشان از مجموعه به عهده پذیرشگر مجموعه ورزشی می باشد.

انبار داری (انبار دار- کمک انبار دار)

مسئولیت کنترل موجودی، ثبت موجودی اقلام، انبار گردانی، انبارش، شناسایی و مکان یابی اقلام، صدور حواله های خروج کالا از انبار، صدور رسید ورود کالا، جابجایی و چینش مواد غذایی با رعایت اصول انبارداری و حفاظت از انبار می باشد.

تضمین کیفیت

مسئول نظارت و کنترل بر اجرای تمامی استانداردهای مصوب در هتل و فرآیندهای در جریان، ثبت عدم انطباق ها و ریشه یابی آنها، اطمینان از صحت رفع آنها، برگزاری جلسات بهبود مستمر، ارائه نیازهای آموزشی به واحد آموزش و کمک به سنجش اثربخشی آموزش ها می باشد.

مسئول آموزش

مسئول آموزش استانداردهای مصوب شده هتل و برنامه ریزی آموزش های فردی و دپارتمانی،اطلاع رسانی جلسات آموزشی و برقراری هماهنگی های لازم جهت برگزاری کلاس ها با دیگر واحدها، نیازسنجی های آموزشی و تدوین برنامه سالیانه آموزش و یاری رسانیدن به تضمین کیفیت در اطمینان از صحت عملکرد همکاران می باشد.

زندگی در الیزه

تمامی کارهای ما در یک جمله خلاصه میشود: “مهمانوازی به سبک الیزه، از خانواده ای صمیمی”

تمامی مدیران ارشد الیزه آموزش دیده اند تا با استفاده ازعلم هتلداری که خارج از ایران کسب کرده اند بتوانند سیاست های مدیریتی را طراحی، برنامه ریزی و اجرا کنند. استفاده از تکنولوژی روز جهت تسهیل تمامی کارها در الیزه به صورت یک “باید” در تمامی جایگاه های شغلی میباشد. مدیریت الیزه معتقد به مکتب فکری “ مراقب همکارانمان باشیم، آنها مراقب مهمانانمان خواهند بود!” میباشد. این بدان معناست که نیازهای مالی، آموزشی و انگیزشی همکاران را در الویت برنامه ها قرار گرفته است تا آنها بتوانند با تمام قوا و حسن نیت مراقب مهمانان باشند، سرویسی فراتر از انتظار ایشان ارائه دهند و در پاسخگویی به نیاز های مهمانان کم نگذارند!

تمامی همکاران که هتل الیزه مشغول بکار میشوند همانند عضوی از خانواده الیزه بشمار میروند و هدف مدیریت ایجاد محیط کاری همچون یک خانواده است که تمامی همکاران با همان احساس آرامش، همبستگی و کارگروهی تا بتوانند برای مهمانان خاطره ای خوش از اقامتشان خلق کنند. این باعث خواهد شد تا مهمانان به جای اینکه تصور کنند وارد یک هتل صنعتی و بزرگ شده اند،  کاملاً حس کنند که تمامی خدمات توسط یک خانواده مهربان و مهمانواز به آنها ارائه میشود. به همین دلیل تمامی سیاست ها و فلسفه های سرویس دهی براین مبنا تعریف و توسعه یافته اند. ایجاد یک حس و فضای خیلی صمیمی و گرم، جایی که مهمانان و همکاران در آن احساس تعلق کنند،  هدف اصلی مدیریت هتل بوده و هست. سبک مدیریت در هتل الیزه مدرن، سیستماتیک و علمی همراه با دیسپلین میباشد، وجود فرهنگ کار گروهی، احترام، صمیمیت و حرفه ای گری از پایه ای ترین سنگ بناهای مدیریتی در الیزه میباشد. به عنوان یک همکار در هتل الیزه، شما یا در جلوی خانه (Front of the house) فعالیت می کنید و یا در پشت خانه (Back of the house) ، در هر جایگاهی و در هر زمانی که شما کار خود را با ما در هتل الیزه شروع کنید، ما تمام سعی خود را خواهیم نمود تا شما پیشرفت کنید و خود را موفق بدانید!


کار در جلوی خانه: شما روی صحنه هستید!

افرادی که در جلوی خانه مشغول به کار هستند معمولاً تماسی رو در رو با میهمانان هتل دارند. داشتن یک شخصیت برون گرا، اجتماعی و مهربان به همراه تعهدی ذاتی جهت ارائه سرویسی با کیفیت و صمیمی در اینجا بسیار مهم است و از اجرای اصلی احراز صلاحیت های شغلی بشمار میرود. هتل الیزه 24 ساعته است و هیچگاه تعطیل نمیشود، بنابراین اگر خواهان شغلهایی در جلوی خانه هستید باید بدانید که احتمالاً در شیفتهای گردشی مختلف منجمله، شبها، تعطیلات و آخر هفته ها مشغول به کار خواهید شد. دپارتمانهایی که در جلوی خانه فعالیت میکنند شامل:

    دپارتمان اغذیه و نوشابه (رستوران مارلین، کافی شاپ لابی لانژ و روم سرویس)
    دپارتمان اقامتی (Front Office)  شامل واحدهای پذیرش، روابط عمومی و خانه داری
    مجموعه ورزشی

کار در پشت خانه: شما پنهان هستید ولی کار حمایت همکاران جلو با شما است.

دپارتمانهایی که در پشت خانه مشغول به فعالیت هستند، ما به آنها میگوییم، “موتور هتل”. این تیم در پشت پرده سخت کار میکنند تا کسب و کار هتل در سطح بالایی از کیفیت نگهداشته شود و مطمئن شوند که مهمانان در هر لحظه از تجربه اشان در الیزه بهترین سرویس را دریافت می کنند و از اقامتشان لذت میبرند. از آشپزها تا مدیر مالی هتل، همه همکارانی هستند که در این دپارتمانها و واحد ها مشغول بکار هستند. واحد های مشغول در پشت خانه شامل:

واحد مالی و اداری
واحد فروش و بازاریابی
واحد رزرواسیون
فنی مهندسی و تاسیسات
آشپزخانه ها
فن آوری اطلاعات
تضمین کیفیت و آموزش

من برای چه شغلی مناسب هستم؟

شما با هر پیش زمینه کاری، رشته تحصیلی و تجربیاتی که دارید، دارای امتیازاتی هستید که در الیزه دارای ارزش هستند. جذب نیرو و استخدام در الیزه بدور از هر گونه تبعیض و نظرات شخصی مدیران و مصاحبه کنندگان صورت می گیرد. تجربه، دانش، انگیزش و شخصیت شما در الیزه توسط گروهی از متخصصین پس از ارسال مدارک تحلیل و توسط نرم افزار تحلیل گر امتیاز مربوطه به آنها داده میشود. جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با انواع شغلهای موجود در هتل الیزه، جدول صلاحیت های شغلی برای شما در زیر آورده شده است که بیانگر حداقل صلاحیتها و مشخصاتی میباشد که برای هر شغل مورد نیاز است. چنانچه شما متقاضی شغل خاصی هستید و بیش از حداقل صلاحتتها را دارا هستید امتیاز بیشتری را کسب خواهید نمود.

راهکارهایی برای استخدام موفق

در بسیاری از مواقع دانستن اینکه چه پیش نیازهایی برای استخدام و مصاحبه شغلی برای یک شغل مورد نیاز بسیار ضروری و لازم مینماید . فهرست زیر مواردی مفید که شما را برای یک مصاحبه شغلی آماده مینماید را مشخص مینماید .

توجه به نکات جزئی نشان از آمادگی شما برای قرارگیری در موقعیت مناسب شغلی میباشد. مصاحبه کننده تمامی موارد را در نظر گرفته ومیزان توانایی های شما را سنجی مینماید.

  • قبل از رفتن برای استخدام یک کار حتماً رزومه خود را آماده و به روز کنید.
  1. از افعال امیدوار کننده و با پتانسیل بالا در نوشتن رزومه خود استفاده کنید تا شخصیت خود را فعال نشان دهید.
  2. رزومه خود را قبل از فرستادن برای محل استخدام حتماً بازبینی و بازخوانی کنید.
  3. در یک فرمت مناسب رزومه خود را ارائه دهید. برای مثال از کاغذ مناسب، فونت مناسب، رنگ جوهر مناسب و … استفاده کنید.
  4. اطلاعات خود را به صورت درست و دقیق و مربوط به رزومه کاری خود ارائه دهید. مثلاً نیازی نیست که در رابطه با دوران دبیرستان و … خود توضیح دهید.
  5. هنگام معرفی خود درمصاحبه بیشتر از 30 ثانیه صحبت نکنید. (مختصر و مفید)
  6. لیستی از مهارت های خود را تهیه کنید.
  7. مصاحبه کننده توقع دارد بیشتر در رابطه با مهارت هایی که در زمینه کار مربوطه دارید صحبت کنید.
  8. سعی کنید به تکنولوژی روز آشنا باشید. همیشه اولویت استخدام با چنین افراد است.
  9. کارفرمایان بیشتر تمایل به افرادی دارند که شفاهی و کتبی بتوانند علایق، سلایق، پیشینه کاری و … خود را ابراز نمایند.
  10. داشتن خصوصیات شخصی متفاوت باعث می شود افراد متفاوت با نقطه نظرات متفاوت در یک مجموعه کاری قرار گیرند، بنابراین مهارت های شخصی خود را قوی کنید تا پیشرفت نمایید.
  11. در صورت به وجود آمدن مشکلی در محیط کار قبلی خود حتماً آن را به کارفرمای جدیدتان بگویید تا از قوه تفکر شما در ایجاد راه حل ها آگاهی پیدا کند.
  12. دلیل ترک کار قبلی خود را توضیح دهید.
  13. اگر در محیط کار قبلی خود کاری کرده اید که باعث متمایز شدن شما و گروه کاریتان شده حتماً آن را عنوان کنید.
  14. حتماً در مورد تاریخچه کمپانی که می خواهید در آنجا استخدام شوید تحقیق کنید.
  15. اگر مکان کاری شما کوچک و مانند یک خرده فروشی است در مورد محیط کار، مشتریان آنجا و … تحقیق کنید.
  16. وقتی به مصاحبه رسمی دعوت شدید حتماً نکات زیر را رعایت کنید.
  17. زمان کاری خود را به مصاحبه کننده بگویید. (مثلاً می خواهید شغلتان نیمه وقت باشد یا تمام وقت)
  18. حتماً شماره ثابت و یک شماره همراه به مصاحبه کننده برای تماس های بعدی ارائه دهید.
  19. حتماً شماره یک یا دو نفر از بستگان یا دوستان خود که شما را کامل می شناسند به مصاحبه کننده بدهید.
  20. اگر می دانید شغل مورد نظرتان مورد پسندتان است می توانید پیشنهاد کار به صورت تجربی به مصاحبه کننده بدهید.
  21. در طول مصاحبه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.
  22. قبل از شروع به کار خود را ارزیابی کنید و لیستی از کارهایی که برای شغل جدید می توانید انجام دهید تهیه نمایید.
  23. این را مد نظر داشته باشید که این شما هستید که باید خود را با شغلتان تطبیق دهید. پس انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.
  24. برای پیدا کردن شغل می توانید از بنگاه های کاریابی نیز کمک بگیرید.
  25. حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع مصاحبه در محل حضور داشته باشید. اگر برایتان امکان داشت به یک کافی شاپ در نزدیکی محل رفته و دقایقی را در آنجا بگذرانید و ذهن خود را از هر آنچه استرس زا در مورد مصاحبه است خالی نمایید.
  26. برای پیدا کردن شغل صبور و مُصر باشید. شاید مجبور شوید بیشتر از 10 جا دنبال کار بگردید تا بالاخره شغل دلخواهتان را به دست بیاورید.
  27. خونسردی خود را حفظ کنید و مطمئن باشید که اگر فردی نگران جلوه نمایید، استخدام نخواهید شد.
  28. نسبت به سؤالاتی که از شما می شود حالت تدافعی به خود نگیرید و ناراحت و دلخور نشوید.
  29. از عطر استفاده نکنید چرا که شاید عطر شما مورد پسند مصاحبه کننده نباشد.
  30. دنبال شغلی بگیردید که با رشته تحصیلی و یا مهارت هایتان همخوانی داشته باشد.
  31. رزومه معرف شماست بنابراین در تهیه آن دقت و وسواس به خرج دهید.
  32. حتماً برای رفتن به مصاحبه لباس تمیز و مناسب به تن داشته باشید.
  33. بسیار وقت شناس باشید زیرا این خود یک امتیاز مثبت است.
  34. روز اول مصاحبه به هیچ عنوان سفره دل خود را باز نکنید و از گزافه گویی جدداً بپرهیزید.
  35. در مورد حقوق و مزایا با صراحت صحبت نمایید.
  36. هرگز با مصاحبه کننده شوخی نکنید و از او راجع به گذشته اش سؤال نپرسید. این را بدانید که شما برای مصاحبه رفته اید پس دلیلی برای بازخواست او وجود ندارد.

نکات مهم در مصاحبه شغلی

مصاحبه شغلی اولین دیدار کارفرما با شما میباشد سنجش میزان توانایی های ، رفتار گروهی ، اخلاق و رفتار سازمانی و همچنین مهارت های شغلی شما وابسته به جلسه اول مصاحبه شما میباشد .

به موقع و سر وقت حضور پیدا کنید
اگر دیر برسید، دیگران تصور خواهند کرد که فردی خودخواه، بی نظم و گستاخ هستید. پس زمانتان را تنظیم کرده و سعی کنید به موقع برسید. همانطور که مصاحبه کننده وقتش را در اختیارتان قرار داده است و به شما فرصتی داده که خودتان را نشان دهید، شما هم به موقع حضور پیدا کنید.

در پوشیدن لباس دقت کنید
لباس شما برای رفتن به یک مصاحبه شغلی باید با محیط آن کار هماهنگ باشد. اما برای حفظ احترام باید یک درجه بالاتر از محیط معمولی آنجا لباس بپوشید. زمانی که توجه باید روی شما و مهارت هایتان متمرکز شود، لباس شما نباید حواس مصاحبه کننده را پرت کند.

هنگام دست دادن مراقب باشید.
در مصاحبه، دست دادن متقابلاً بین دو فرد غریبه صورت می گیرد که می تواند یکی از اصول اولیه اتیکت مصاحبه به حساب آید. اگر محکم دست طرفتان را یک یا دو بار فشار دهید و بعد رها کنید، نشانه ی خوشرویی و ملایمت شماست که می تواند به سرعت احساس امنیت بین دو فرد ایجاد کند. اگر شل و بی روح دست بدهید، ممکن است باعث ناراحتی طرفتان شود و حتی قبل از اینکه آنها فرصت آشنایی با شما را داشته باشند، احساس بدی به آنها منتقل خواهید کرد. آسوده خاطر کردن اطرافیانتان هدفی مهم در هر آداب معاشرت است.

دو بار از مصاحبه کننده تشکر کنید
در آخر مصاحبه زمانی که می خواهید از مصاحبه کننده تشکر کنید دقت داشته باشید که هم به خاطر زمانی که برایتان گذاشته وهم برای فرصتی که به شما داده است تشکر کنید. تشکر کردن از مصاحبه کننده نشان می دهد که شما فرد فهمیده ای هستید و برای وقت افراد ارزش قائلید.

از کارفرمای قبلی خود بدگویی نکنید
دور از ادب است که از صاحب کارها و شرکت های قبلیتان بد بگویید. این باعث ناراحتی و رنجش دیگران می شود. آگاه باشید که این مصاحبه در مورد شما و این شرکت است نه شرکت ها و افراد دیگر، پس لزومی ندارد که تصویری از صاحب کارهای سابقتان برای مصاحبه کننده ارائه دهید چون این مسئله ارتباطی به آنها ندارد.

از دروغ اجتناب کنید
به یاد داشته باشید که تحت هیچ شرایطی دروغ نگفته و به حرف هایتان شاخ و برگ ندهید زیرا انسان های محترم هیچ گاه دروغ نمی گویند.

قوانین هتل الیزه

الف- شرایط عمومی رزرو اتاق:
*-ساعت پذیرش مهمان ساعت 14 و ساعت تحویل اتاق 12 ظهر می باشد. پذیرش زودتر از موعد در اعیاد و شلوغی هتل امکان پذیر نمی باشد و در سایر ایام با توجه به وضعیت هتل با هزینه همراه است.
*-خروج مهمان بعد از ساعت یاد شده تا ساعت 18 شامل نصف بها و بعد از آن بهای یک شب کامل به حساب ایشان منظور خواهد شد.
*-لطفا توجه داشته باشید تمدید مدت اقامت (روز بیشتر و یا ساعت تحویل اتاق دیرتر) بستگی به شرایط و امکان هتل با توجه به رزروهای بعدی خواهد داشت و در تمامی اوقات امکان پذیر نمی باشد.
*-ارائه اصل شناسنامه برای زوجین (جهت احراز هویت و محرمیت) و کارت ملی جهت مهمانان ایرانی و پاسپورت جهت مهمانان خارجی الزامیست. در صورت عدم وجود هر کدام مراجعه مهمان به اداره اماکن جهت کسب مجوز لازمه الزامیست.
*-رزروهای ورودی فروردین ماه، اردیبهشت ماه، مهر ماه و آبان ماه به صورت کاملا چارتری می باشد و امکان ابطال و یا تغییر آن نمی باشد. در صورت ابطال هزینه مسترد نخواهد شد.
*-اقامت اطفال تا سه سال (از تاریخ تولد تا روز خروج کمتر از سه سال باشد) رایگان می باشد و به اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافه هزینه ای معادل نیم بهای تخت اضافه تعلق خواهد گرفت و در صورت درخواست تخت اضافه هزینه آن به صورت کامل محاسبه خواهد شد.
*-سرویس اضافه به صورت تخت تا شو قابل حمل  و یا در اتاقهای سوئیت به صورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.
*-طبق قوانین ابلاغی، تمامی اتاقهای هتل الیزه مخصوص "غیر سیگاری" ها می باشد و امکان استفاده از قلیان و سیگار نمی باشد.
*-آوردن هر گونه غذا از بیرون به داخل اتاق ممنوع میباشد.
*-با توجه به محدودیت در تعداد پارکینگ، محل پارک خودرو در ایام شلوغی هتل تضمین نمی شود.
*-چنانچه این رزرو توسط واسطه انجام می شود، اطلاع رسانی شرایط به مهمان بعهده واسطه می باشد.
*-ساعت سرو صبحانه از ساعت 7:00 صبح لغایت 10:00 صبح  به صورت بوفه قابل استفاده در رستوران مارلین می باشد و سرو آن داخل اتاق، قبل و بعد از ساعت مذکور مشمول هزینه می شود.  
*-هزینه پرداختی بابت رزرو اتاق شامل اینترنت و صبحانه رایگان می باشد و چنانچه شخص رزرو گیرنده مایل به پرداخت سایر هزینه های مهمان من جمله مجموعه ورزشی، غذا و نوشیدنی، لاندری و مینی بار می باشند، میتوانند باهماهنگی پذیرش هتل، هزینه ای به صورت علی الحساب مازاد بر رزرو اتاق پرداخت نمایند که در حساب بستانکار ایشان منظور  خواهد شد و در زمان خروج تسویه حساب خواهد شد.

*- درصورت هر گونه نیاز مبنی بر خدمات پزشکی ، قبل از رزرو اتاق خود حتما به هتل اعلام بفرمایید . 

 

ب- شرایط کنسلی:
مسافر به هر دلیل ممکن است از سفر خود منصرف گردد میزان خسارت ازمبلغ پیش پرداخت کسر می گردد و بغیر از ماه های مندرج در ماده 6 بند الف طبق قوانین زیر اعمال می گردد:    
*- ابطال رزرو تا 48 ساعت قبل بلا مانع است و پس از آن هزینه یک  شب    کسر خواهد گردید و مابقی وجه طبق ماده سوم بند (ب) این تفاهم نامه مسترد خواهد شد.
*- چنانچه پس از تاریخ ورود رزرو قطعی پذیرش نشود، کل هزینه اقامت به حساب مهمان منظور خواهد شد.
*- عودت وجوه بستانکاری مهمان و یا مشتری بابت باقیمانده رزرو و یا سایر هزینه های محقق نشده پس از طی مراحل مالی ظرف مدت یکهفته کاری میسر می باشد و به حساب پرداخت کننده، واریز خواهد شد.  
*-تغییر تاریخ و کاهش مدت اقامت قبل از 48 ساعت مانده به ورود، در صورت امکان بدون هزینه خواهد بود در غیر اینصورت ابطال رزرو تلقی می شود و طبق قوانین فوق انجام می شود.
*- در رزروهای چارتری، در صورت تغییر تاریخ و یا کاهش مدت اقامت هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد.
*- در صورت رزرو در ایام نوروز کل مبلغ پرداختی باطل میگردد